Hírek, események, semmiségek, spontán impulzusok Bartuc Gabriella tolmácsolásában- mert nekünk jár a valóság

Ami az újságból kimarad

Ami az újságból kimarad

Abszurd látvány

2014. szeptember 11. - Bartuc Gabriella

ongyilkos_1_1410449314.JPG_2112x2816

Rohantam a várba Papp Sándor előadására szerdán este fél hatkor, késésben voltam. Futás közben odanéztem a városházára és nem akartam hinni a szememnek, olyan abszurd volt a látvány. Az öngyilkosság megelőzésének világnapját hirdette a jókora plakát a városháza kihalt épülete előtt.
Hm. Mondaná Zalán Tibor.
Lelki szemeim előtt megjelent a megkeseredett emberek sora. "Könyörgök ne!"
Semmi bajom a megelőzéssel, sőt. Szerintem: nem a világnapon, hanem sokkal előbb kellene elkezdeni.

A bejegyzés trackback címe:

https://bartucgabi.blog.hu/api/trackback/id/tr406689497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása